Kramp i bloggen?

Fått lite klagomål från fler håll och kanter att jag inte skriver så mycket i bloggen längre jag har haft lite bloggtorka vet inte vad jag ska skriva om. Men kan iallafall stolt säga att jobbet går bara bättre och bättre för varje dag idag sålde jag för 4700 i TB vilket är det högsta jag sålt på en dag hittills. Ligger jag där varje dag så får jag ut en fin lön. Jag vet att jag kan jag måste bara våga. Jag lyssnar på alla tips och coachning från min BC och försöker ta efter så mycket som det går. det går ju iallafall framåt så det är väl tur. Sakta men säkert. Åh det var så kul för idag kom mina första kunder fram till mig och hälsade så glatt och var så nöjda. Ett gammalt par födda 34 dom hade gett mig topp betyg trots lite krångel. Åh jag blir så varm i hjärtat när jag mötet sådana underbara människor. Det är det som gör att jag älskar att jobba inom säljyrket. Att man får träffa så härliga människor varje dag. Alla med olika personligheter. Det lär man sig mycket på. Man utvecklas som person måste jag säga. Imorgon är jag äntligen ledig. Visst det är bara en dag men det gör ganska mycket. Jag mår väldigt bra för stunden. Har ett leende på läpparna varje dag när jag vaknar och somnar och spenderar mina kvällar med någon som gör mig väldigt glad så jag klagar inte. Har inget som tynger mig för stunden iallafall så det tackar jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0