Mysig middag med fin vän! ♥

Blev att sola på balkongen hela dagen. sedan på eftermiddagen möter jag upp Sandra på centralen och sedan går vi och äter mat på uteserveringen på stationen och dricker lite vin. Sen kommer självklart Sandra in med champagne från ingenstans. Hon är bra go den där tjejen. Ja så man blev ju lite på lyset men inte varje dag man får champagne så bara tacka och ta emot. Hade iallafall en jätte mysig eftermiddag med henne. Nu ska jag bara vänta tills Gustaf slutat kolla på hockey så ska jag väl ringa honom en stund. Får se hur länge till jag orkar att vara vaken eftersom jag inte sovit något inatt. Men en liten stund till orkar jag nog vara uppe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0