Härlig dag.

Haft en grym dag idag. Först och främst var jag väldigt slö till en början av dagen sen gick jag och packade upp väskan och åt lite lunch. Sen får jag samtalet som jag har väntat på. Ska på intervju nästa vecka på det jobbet som jag verkligen vill ha. IM SO EXITED! Ska göra allt för att få det! Så nu får ni hålla tummar och tår för mig. På kvällen möter jag upp Micke för att fika och sedan få stor spö i biljard. Man kan säga att jag lät honom vinna. eller? Haha! Sedan kommer jag hem och är sugen på att gå en promenad, så kvällen avslutades med en lång promenad på 1,5h. Mina nya skor gjorde promenaden så underbar, kändes som att jag flög fram. Riktigt bra avslutning på en b
ra dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0