Första dagen i Sävsjö.

Inatt vid halv 2 kommer Nattis, Robert och Albin hem och bokstavligen hoppar på mig och väcker mig. Vi var väl uppe en timme sen gick vi och lade oss. Imorse blev jag väckt av Robert vid 9 tiden då gick vi en promenad med Rocky. Kändes som det var igår vi träffades älskar den känslan. Det kan vara jätte stora mellan rum mellan att vi ses men det känns alltid lika bra varje gång vi ses. Idag ska jag bara njuta av mina vänners sällskap och ikväll ska vi dricka lite och ha det trevligt. Jag trivs som fisken i vattnet att vara här. Känner verkligen att jag är älskad för den jag är. Fantastiska människor som betyder enormt mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0