Bikini i mars? Ja verkar inte bättre.

Ja någon tidig sänggång blev det iallafall inte. Jag och Gustaf pratade i telefon i 4 timmar igår. Tiden bara ranna iväg . Men det car mycket trevligt iallafall. Somnade som en stock efteråt vill jag lova. Hade ju varit vaken i 40 timmar i sträck så inte så konstigt. Idag var det egentligen tänkt att Gustaf skulle kommit hit men han har ju precis opererat knät så han har lite svårt att gå stackarn. Så det får bli en annan dag helt enkelt. Jag sitter nu på balkongen här hemma och njuter av detta fantastiska väder. Man blir så lycklig. Ja jag har tagi fram bikini överdelen för på min balkong är det som värsta bastun så nu vet ni det. Tar lite uppehåll från städning och tvättning. Får se vad som händer idag nu då. Vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0