Veckans första dag!

Imorse blev det uppstigning tidigt eftersom jag har nyheterna denna veckan, min kompanjon försov sig tyvärr men hoppas det blir en bättre nyhetsmorgon imorgon. Fick klagomål om att jag hade mössa på mig, men ja orkade inte fixa mitt hår imorse, men den tabben gör jag ej om igen, tyckte det bara var lite roligt att dom kommenterade det, men jag tar åt mig absolut.

Idag var den första arbetsuppgiften som produktionsledare , det var att boka GTV-bilen, haha!
Vi lämnade även ut papper om bemanningen på ishockeyn på söndag. Dom flesta blev nog faktiskt nöjda med sina roller. Vi försökte göra så alla fick ett första hands eller andra handsval, men inte lätt när alla vill vara samma sak. Men vi gjorde så gott vi kunde iallafall.
Dagens lektioner har bestått utav journalistik, rätt intressant. Men väldigt mycket repitioner sen förra gången.
När jag kom hem från skolan, gjorde jag en smoothie (utan mixer, min är sönder) och sedan drog jag mig ner till gymmet idag blev det 30 min kondition och sedan bröst och armar , och avslutade med att köra 21an med Jocke och Slobbe. Hmm fråga inte hur det gick för mig. Det gick väldigt dåligt, jag har varit rätt bra på basket förut , men ja jag får träna upp mig lite mer.
Ikväll ska jag lägga mig i tid, inge kul att bara sova 3 timmar inatt , förstår inte varför jag itne kunde sova :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0