sjukling

Nu är jag inne på min andra dag som sjuk, börjar sakta men säkert bli bättre, hoppas det mesta är borta imorgon då vi drar till göteborg med klassen på studieresa. Sjukdomen denna veckan har varit att magen inte riktigt varit som den ska. Jag ahr varit hungrig men samtidigt mått jätte illa. Har ätit naproxen för smärtan och det har hjälpt ganska mycket men även alvedon har jag stoppat i mig. Har varit försiktig med vad jag stoppat i mig under dagarna då jag mår illa direkt efter måltiderna. Åt nyss frukost och börjar redan känna mig illa mående. Jag vill inte må så här. Jag vill vara frisk, gå i skolan och träna!
Om en halv timme ska jag till sjukgymansten iaf, Äntligen säger jag bara! Det fanns inte så mycket att säga i detta blogg inlägg, men ville bara berätta varför jag inte skrivit på några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0