Produktionsledare/Inspelningsledare

Då var vi igång med nya projekt igen. Nästa projekt är ishockey! Hanna är projektledare och jag är Produktionledare/Inspelningsledare. Det ska bli intressant och se hur detta går. Imorgon ska vi bestämma resten utav bemmaningen, lite kul att ha en större roll denna gång!
Det ska bli intressant att leda gruppen och väldigt kul! Jag älskar ju att vara ledare och hjälpa till så det kommer nog bli roliga dagar fram över. Sändningen av ishockeyn går 23/1 18:00 i ishallen i Västervik. Sedan dagen efter blir det sport nytt på morgonen där vi bjuder in spelare från gårddagens match till studion.

Idag och igår har vi haft utvärdering utav "min väg till", och vet ni vad? Jag blev godkänd! Riktigt skönt, hade inte sett fram emot att sätta mig vid BETA-redigeringen igen faktiskt. Men jag är ju rätt bra faktiskt! :)

Nu håller jag på att bränna eget inspelat material sen vi var små, blir nog bara ett band idag, dom är ju trots allt 3.5 h . sen ska jag gå och köpa lite frukt och gott så jag kan använda min mixer för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0