Första blogg inlägget iår.

Första inlägget för iår. Hmm nästan glömt hur man skriver i en blogg. Men tänkte uppdatera er lite iallafall.
Efter att vi slutat i skolan den 21 dec så åkte jag hem till Örebro för att fira jul tillsammans med min familj ( inte pappa), och mammas man och hans 3 pojkar. Vi hade faktiskt en väldigt mysig julafton om ni frågar mig. Med massa spel och gosaker att stoppa i sig. Julklapparna var jag jätte nöjd med fick mina köksredskap så nu kommer det bli mycket laga mat.
Juldagen drog vi vidare till Uppsala jag träffade min efterlängtade vän Koffe igen. Han är bra han! På kvällen blev det juldagsdansen tillsammans med Zillah. Själva dansen var inte så kul, men roligt att se alla gamla ansikten igen. Och självklart träffa Zillah igen. Drog till Uppsala och sov där. Sedan hade vi mys hemma i östhammar på kvällen med middag ute och så.
Några dagar senare drog jag till Italien, men det kommer jag skriva mer om i ett eget inlägg när jag kan lägga upp bilder därifrån. Så håll ögonen öppna!
Väl hemma i Sverige igen så tog jag tåget till Örebro och träffade min älskade honey och Pierre, vi gick på bio och kollade på Narnia 3D , den var helt okej, lite besviken men en 3½ av 5. Älskar ju den serien iallafall!
Självklart har det blivigt träning när jag varit här två jympa pass hittils det 3 blir ikväll, mår så bra när jag får svettas lite. Igår var jag ute med vänner och nya ansikten. Jätte kul att träffa dom igen. Var ett tag sen!
Det blev en hel del dans på strömpis sen och jag hade faktiskt en väldigt trevlig kväll!
Nu sitter jag i köket och är stolt över att ha ostakommit ett blogg inlägg! Woho!
Detta året ska jag bli bättre på mitt bloggande, ett nyårlöfte okej?



Jag och Zillah hamnade i UNT



Koffe, leker med sin mobil. Men han var faktiskt social också!



Vi är så snygga i våra 3 D glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0