Drömjobbet bara ett samtal borta?

Denna dagen har varit väldigt kul, vi har klippt i ett material som inte har visats på tv ännu, vilket program tänker jag inte berätta alltid kul att vara lite hemlighetsfull. När man sitter vid redigeringsbordet och har en gäst lärare som är ute i branschen och jobbar så längtar man verkligen tills man får komma ut i branschen på riktigt och ha detta som sin vardag. Jag blir nästa pirrig i kroppen för jag känner verkligen att jag kommit helt rätt i min utbildning. När jag började gymnasiet hade jag inte en aning om vad jag ville bli och nu 4år efter är jag helt säker på min sak. Det som känns så kul med att jobba i tv branschen är att det finns så otroligt mycket sorters jobb så det blir aldrig samma sak. Mitt dröm jobb känns så långt borta men samtdigt så nära!
Nu går jag på helg och på lördag ska jag och Hanna sätta oss ner och sätta bemanningen på vårat nästkommande projekt som är sända ishockey i Västervik, kommer bli riktigt kul!

Mitt program som har som mål att medverka i  är produktionen av Robinsson!
Min dröm är att få jobba i hollywood, en dröm som är väldigt stor, men vi får se om några år. Kanske kanske inte!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0