Back on track in GTV!

Då var man tillbaka i skolbänken igen. Uppdelade i Öst och Väst och i nya grupper. Är väldigt nöjd med min grupp! Min grupp består utav Felicia, RobIn och Pontus. Det känns som det kommer bli ett underbart produktionsår ! Vi kommer sända ishockey nu nästa helg,  åka på studieresa till göteborg om 2 helger och sedan blir det tv-produktion baserat på manus och beställningsfilmer. Åhhh längtar faktiskt! Och ni som läser detta som är van att jag kan åka hem mycket på helgerna. Jag kommer inte åka hem ofta alls denna termin, men ni är välkomna ner till mig och något besök blir det nog. men mesta dels blir det tillbringa tiden här i Gamleby. Så vi kanske blir bästa vänner jag och Gamleby :)

Aaaaah I'm so excided!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0