Fin besök i Gamleby

Förra helgen var jag tillbaka i Sävsjö, det är ett ställe som får mig att må underbart bra. Vilka underbara människor det finns i den lilla byn. Ni får mig att må så bra! Alltid ett leende på läpparna med er.
Helgen bestod utav massa mys med mina favorit pojkar. Många promenader med Bigge (världens sötaste hund) och samtidigt några mullningar på köpet. Men vad är en vinter utan att få snö uppstoppat i ansiktet och innanför kläderna? Hmm ja du ingenting ! xD
Jag och Robert spelade familjegeni, jag kan erkänna att han var duktigare än jag förväntat mig, men alla gånger vann han faktiskt inte ^^
Jag har tjatat om snöbollskrig ,men det blev vatten krig mellan mig och Robert istället, så hela golvet var fullt med vatten. Tur att Janne och Elisabeth inte var hemma, Men sen var det bara för Robert att skura hela golvet , haha det var kul!
På söndagen var det hemgång igen, men denna gången hade jag med mig Robert tillbaka hem till Gamleby, jätte mysigt att ha honom hemma hos mig en vecka! Tanken var att jag skulle följa med honom hem sen igen, men på grund utav lite fel planering med mitt team så fick han lämna mig kvar här i Gamleby :(
Robert följde med mig en natt när jag skulle redigera mellan 00:00-08:00 , bara det säger ju hur bra den människan är!
Det var en härlig känsla att komma hem till någon varje dag, någon att längta efter varje dag! Tänk om man skulle ha det så bra varje dag? Då skulle livet vara helt perfekt!
Måste erkänna att jag saknar honom redan! Den som gifter sig med honom är lyckligt lottad kan jag säga!
Du är underbar min älskade vän! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0