Underbara dag! <3

Vet ni vad? Idag är jag så pigg och glad och allt går som jag vill idag! Idag är en dag då man är glad att leva, självklart är jag det annars också men idag är jag extra glad. Det beror på en hel del olika saker, första att min grupp är helt underbar och vi har så kul tillsammans, Jag och Elise har knäckt dom stora frågorna om hur vi ska redigera vårat personporträtt, jag tränade igår och det resulterade att jag är väldigt pigg idag. Det är städat och fint hemma och solen skiner så vackert utomhus! Men bäst av allt , på fredag åker jag tilll mina pojkar i Sävsjö! Har längtat så mycket efter dom!

Dagens schema ser ut så att jag ska sitta i redigeringen till 4 sen ska vi föra över våran ljuduppgift till EVS , Sedan ska jag hem (hoppas på solskens promenad) och äta och sedan gå till gymmet!
Mår som en prinsessa! Hur mår ni?



Kärlek till dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Evelina, du är solstrålen i mångas liv. Jag hör till en av dem. Du är oftast så positiv och glad. Tänk va bra världen skulle vara om alla var som du.

Fortsätt så. Ha en skön helg, hälsa alla

Varma//Mamma

2010-12-03 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0