Italien , here i come

Nu är allt bokat och klart, drar till Italien över nyår och hälsar på min älskade vän Johanna som för tillfället jobbar som aupair i Torino, drar iväg den 28 och kommer hem den 2 januari. Känns spännande att fira nyår i ett annat land för första gången och med en saknad vän. Detta kommer att bli grymt! Vilket jullov jag kommer att få! Planering och bokningar gick på mindre än 24 timmar, älskar min impulsivitet ibland! Det kommer att bli mycket byten och sådant både flyg och tåg men det tror jag att jag fixar, hoppas det iallafall. Men jag rekommenderar er att göra likadant som mig, vilken upplevelse det kommer att bli.
Ojojoj, jag bokade detta rum för typ en halv timme sen och nu när det är bokat och klart så har det höjts med 1000 kronor, inte lite tur jag har! Gud är bäst!

Mitt hotell!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du kommer garanterat fixa logistiken. Du är en riktig tuffing du, min älskade dotter Evelina. Åh tänk så kul du och Jojo kommer ha.

Njut av livet!

Mamma

2010-12-15 @ 19:45:40
Postat av: Evelina Karlsson

Det ska bli jätte kul! Tror vi kommer få en kanon start på det nya året. Det är bra att du tror på din dotter mamma. :) Älskar dig! <3

2010-12-16 @ 15:24:40
Postat av: Anonym

åh vad kul :)

bilder hoppas jag ;)

2011-01-04 @ 09:54:51
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0