Dålig uppdatering, jag vet!

Jaja okej nu var det länge sedan jag uppdaterade något här har jag hört så tänkte bara uppdatera er vad som händer i mitt liv.
Jag bor just nu i Uppsala hos min vän Charro då jag lämnade ifrån mig lägenheten tillbaka till Simon för att jag skulle vara på turné med jobbet till december. Men efter lite tråkigheter så åkte jag hem tidigt och var ledig i två veckor. Under dessa två veckor låg jag mycket i sängen men hann även med 3 olika intervjuer. Ena var på europeisk motor, 3 butiken och Lyreco. Jag gick vidare till andra intervjun på alla tre. Men jag gick bara på andra intervjun på Lyreco och Europeisk motor och tackade nej till 3. Intervjuerna gick väldigt bra och det resulterade med att jag faktiskt fick båda jobben. Men efter lång betänketid så valde jag Lyreco. Lyreco var mitt första handsval hela tiden egentligen men europeiska motor var också väldigt intressant. Men jag ångrar inte mitt val för fem öre. Jag känner att jag valt rätt. Lyreco är ett företag där man åker ut till kunder och säljer kontorsmaterial. Min uppgift är att göra offerter sätta priser och hjälpa kunden att hitta varor som dom är intresserade utav. kontorsmaterial är mycket mer än bara pennor och papper så det är inte så lätt som man tror. Men jag ville ha ett jobb som var en utmaning och där man kan klättra och det har jag verkligen hittat. I Måndags började faktiskt sälj kursen i Danmark och idag var sista långa dagen på kursen. Jag trodde att det skulle bli jobbigt då kursen är på danska men jag har lärt mig otroligt mycket på dessa dagar och hjärnan har tagit in så mycket nya kunskaper att jag nästan känner mig smart. Vi har haft mycket föreläsare om alla olika avdelningar och sedan genom gångar av SFM som är vårat arbets verktyg ute hos kunderna. Riktigt stort system att lära sig. Ikväll avslutade vi med bowling. och jag vann med 266 poäng över 3 andra, riktigt kul! Om 2 veckor flyttar jag tillbaka till lägenheten och mina framtidsplaner är det inte många som vet om. Men jag lovar ni kommer märka vad jag pratar om. Ska försöka uppdatera oftare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0