Ut på nya äventyr.

Har nu efter 8 månader på face2face valt att säga upp mig för att söka mig vidare i karriären. Jag har lärt mig så otroligt mycket under min tid på face2face och nu är jag redo patt använda mina kunskaper jag fått från face3face på ett annat företag och fortsätta utvecklas. Det var jätte tråkigt att lämna alla mina fantastiska kollegor. Men jag vet ju att jag har dem kvar trots att jag inte jobbar kvar. Så lätt blir dem inte av med mig.
Det var länge sen jag hann med att göra så mycket på dagarna. Igår träffade jag Linnéa på Gränby och vi gick och käkade och avslutade med en fika och sedan kom Miccis hem till mig på kvällen och berättade en jätte rolig nyhet. Idag har jag faktiskt bara slappat behövde det kände jag imorgon ska jag ta tummen ur röven när jag vaknar och ta mig till gymmet. Nu finns det inga ursäkter längre. Nu har jag tiden. Så tanken är ju att jag ska börja blogga mer och komma igång med träningen och skriva lite om den så får ki följa min utveckling. Vi får väl se hur det går. Tar en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0