Ser fram emot detta.

Jag vill jag vill jag vill. Men jag ska inte. Kommer att ångra mig i slutändan. Blir galen.
Det ska bli skönt att komma iväg nu. Komma ifrån allt. Kommer bli så underbart att på kvällarna bara få sitta och snacka och skratta. Har saknat Nattis något enormt det är sjukt hur bra vi klickat. Är så glad att ha henne i mitt liv. Ska bli jätte mysigt att få träffa Annika och hennes finaste son Hugo som kom till världen för inte längre sedan alls. Sen ser jag verkligen fram emot att få träffa Robert. Min älskade Robert. Han betyder så enormt mycket för mig dock har jag varit dålig på att visa det på sista tiden. Men kommer kännas som att det var igår som jag var där och då känns nig allt bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0