Mysig måndag.

Började dagen med att möta upp Linnea för att äta frukost buffé på hotel Uppsala. Det var mycket gott och trevligt. Sedan drog vi vidare hem till mig och tog ett glas vin på balkongen mycket mysig förmiddag. Sedan mötte jag upp tjejerna i brantan där vi tog en fika tillsammans och pratade massa skit. Det var kul att träffa tjejerna igen. Var alldeles för länge sedan vi umgicks. Sedan gick jag hem från brantan det var ju så fint väder. Jag gick hem och böt om till träningskläder och sedan gick jag iväg på en långpromenad på 1 timme i det härliga vädret. Var riktigt skönt att skingra tankarna med mysig musik i öronen. Finns ingen bättre känsla än att man kan släppa allt. Imorgon ska jag kolla på en lägenhet som syster jar hittat . Tänk om jag skulle få den va skönt det skulle vara! Slippa oroa mig för att jag inte har något boende. Känns ändå som allt kommer lösa sig till det bästa tillslut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0