Mattes bebis♥

Kom hem för en stund sen. Det var så underbart att få träffa min lilla prinsessa igen. hon lämnar nu inte min sida. Vart jag än går så ska hon följa med. När vi först fick henne så minns jag att hon låg under sängen flera dagar utan att komma fram sedan när hon väl kom fram så blev hon världens mysigaste katt. Hon hade så tur för Sonny var ju alltid hemma på dagarna så hon hade ju alltid någon som var hemma hos henne och det älskade hon verkligen. Sonny var Elektras favorit dom sov alltid med varandra. Vi var som en liten familj då. Nu får hon nöja sig med med lilla mig. Jag försöker vara hemma mycket för att hon inte ska känna sig ensam. Det är jätte jobbigt att vara ifrån henne en längre tid. Hon är ju min lilla bebis. Vill inte vara utan henne. Nu ligger hon på sitt favorit ställe på min mage och nu ska vi alldeles strax sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0