Lugn söndag.

Har varit en väldigt lugn dag idag. Var ute på en långpromenad i det härliga vädret iallafall. Behövde rensa tankarna lite. Så mycket som pågår i mitt huvud just nu så det var skönt att bara lyssna på musik och njuta av en härlig promenad. Det var så skönt att jag inte behövde laga någon mat eftersom jag hade kyckling och ris kvar sedan igår så gjorde bara currysås till så var maten fixad. Riktigt gott var det. Har bestämt mig för att inte handla något matväg förren jag tömt frysen så jag kan storhandla sedan istället. Försöker hålla i pengarna så gott det går nu. Det är så underbart att ha min älskade katt här hemma behöver inte känna mig så himla ensam. Hon är min lilla prinsessa som gör sin matte
sällskap.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0