Fantastisk start på dagen.

Nej det var den sömnen det. Kunde inte somna så jag pratade med Nattis i telefon och sedan steg jag upp och duschade så jag skulle bli lite pigg sen så drog jag på mig träningskläderna och drog till gymmet. Det var så underbart att vara tillbaka. Har verkligen saknat det. Ska banne mig upp ocj träna imorgon igen. Jag körde kondition i 20 min och sedan körde jag lite styrka. Börja lite lätt så där. Men som sagt var underbart. Drog sedan och handlade frukost till både mig och Elektra. Hon var överlycklig när hon fick burkmat. Sedan tänkte jag tvätta men fanns inga tider idag så det blir imorgon. Men har iallafall sorterat tvätten så det är klart så är det bara att skicka in tvätten i tvättmaskin imorgon. Ska försöka gymma innan min tvätttid börjar imorgon är tanken. Nu sitter man på balkongen och njuter av det fina vädret. Underbart! Blir nog en promenad senare med. Hoppas få med mig Malin om hon vill svara i telefonen någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0