Bloggtorka över?

Jag vet att jag har haft en liten bloggtorka. Har legat i feber i 3 dagar så inte direkt haft något att skriva om direkt. Men gårddagen var febern äntligen borta. Helt rätt dag att bli frisk. Hela dagen igår spenderade jag att städa hela lägenheten och omorganisera allt. För från och med igår bor jag nu mera själv i lägenheten. Linnéa har flyttat till sin kille. Första gången på mer än två år sedan jag bor själv. Först bodde Linnéa inneboende hos mig sen Sanna, sen flyttade jag och Sonny ihop sen när vi gjorde slut flyttade jag ihop med Therese i Stockholm och sedan flyttade jag och Linnéa ihop. Ska bli skönt att ha mitt eget. Inte behöva tänka på någon annan än mig själv. Igår möttes jag och Malin upp hemma hos mig och vi drack lite vin. Det är väldigt otippat för alla att jag och Malin umgås igen. Men vi sade upp kontakten för en skitsak rent ut sagt och jag är faktiskt glad över att vi är vänner igen. Vi gjorde mycket tokigheter under året vi var som tajtast. Jag är inte långsint. Vi båda bad om ursäkt för våra fel och nu är vi vänner igen och det känns bra. Vid 12 tiden drar vi till interpool. Malin blir helt till sig för Ensam mamma söker Joel jobbade i baren och hon ville ha autograf och allt. Sötan! Men Joel lägger mer märke till mig och jag till honom eftersom vi känner ju faktiskt igen varandra. Hehe lite kul! Men Malin försökte para ihop mig och Joel men nja det gick väl inte. Men jag och Joel pratade lite och smsade lite igår kväll. Trevlig prick måste jag ändå säga. Vi träffade någon kille som var bekant till Malin som vi spelade biljard med. Och ja självklart vann jag över honom. Lite får mab skryta iallafall. Sedan när jag ska gå på toa kommer en kille fram till mig från ingenstans och säger att han har slagit vad med sina kompisar om att han kan få en puss av mig och dubbelkollar ju självklart om jag är singel. Jag skrattar lite och säger ja jag är singel och ja visst kan du få ge mig en puss om det kan göra din kväll. Han ger mig en puss och är sjukt stolt när han går därifrån. Haha vilken kväll jag hade. Behövde komma ut lite. Vart jag hamnade över natten vet bara mina närmaste. Ni andra behöver inte veta det, inte ännu iallafall. Men tack för en minnesrik kväll. Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0