Summering av helgen.

I fredags så stängde jag på kvällen på jobbet. Sedan åkte jag till Fanny och vi hade fredagsmys med film och massa skvaller. Sedan vid midnatt åkte jag hem och gick och lade mig och mös med mitt hjärta, Elektra. På morgonen dagen efter åkte jag till jobbet och öppnade butiken och gjorde inventeringen och fixade allt sedan åkte jag hem och stekte på balkongen. Det var helt vindstilla på balkongen så det brände på rejält mycket. Blev lite kräfta efter denna dagen. Men äntligen är jag inte likblek längre. Underbart! På kvällen sedan åkte jag till butiken gjorde Kvällsinventeringen och städade och sedan stängde jag även butiken. Sen senare på kvällen kom Andreas hit och umgicks med mig. Mycket trevligt! Idag så har jag umgåtts med Emelie och Sanna under dagen. Först mötte jag upp Emelie och tog en tur till stadsparken och åt glass sedan hämtade vi upp Sanna och åkte och käkade mat. Mysigt att få umgås med dom lite. Sedan var det bara byta om till jobb kläder och åka till jobbet och stänga butiken tillsammans med Johan som var snäll och stannade och gjorde mig sällskap under tiden när jag gjorde klart det sista. Nu ligger jag och Ellis och myser i sängen och jag har världens huvudvärk. Måste varit för jag druckit så dåligt idag fast jag varit i solen. Ikväll blir det lugnt ska lägga mig framför en film snart tänkte jag. Imorgon är jag ledig. Får se vad jag hittar på för skoj.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0