Midsommarhelgen.

Först såg min midsommar väldigt mörk ut. Hade verkligen ingenting planerat. Men sen så ringer syster och frågar om jag vill fölha med dom till Öregrund och fira med deras kompisar. Så jag jobbade min sista dag på Phone family och sedan tog jag bilen mot Öregrund. När jag kom fram böt jag om till klänning och sminkade mig lite. Senare fick jag gå och byta om för det var så sinnesjukt kallt. Men vi fick jätte god mat och vi hade jätte trevligt. På kvällen blev det kubbtunering och sedan drog nästan alla till hummel. Sedan blev det efterfest och vi satte uppe till klockan 10 på morgonen sen sov vi runt 2 timmar sedan gick vi upp och åkte iväg för att handla pizza. Jag blev stoppad av polisen för att blåsa och har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag drack inte så mycket på midsommarafton men man vet aldrig när alkoholen går ur kroppen. Men jag var godkänd hade ingen alkohol i kroppen så vi fick åka iväg. På kvällen tog vi det vara lugnt framför en film och åt massa godis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0