Lyckad dag med mycket nytta gjort.

Blev en mysig eftermiddag med en efterlängtad vän. Snart blir hon mamma med. Men inte förren om 3 månader men ändå. Kvällen spenderades med grabbarna. Vi tog tag i det sista nerpackningen av allt i lägenheten nu är det inte mycket kvar typ bara en kartong till med sängkläderna och då. Vi fick improvisera lite, när tidningspappret tog slut tog vi present papper och när karttongerna tog slut blev det resväskor och allt möjligt, men det gick rätt fort och vi hade kul under tiden med så det tackar jag vi för. På söndag bär det av till Upplands väsby med hela flyttlasset och Fredrik och David är mina gentlemen för denna dag. Hur skulle jag klara detta utan er? Nej nu är det sängdags imorgon jobbar jag sista passet på phone family och sedan bär det av mot öregrund för att fira midsommar. Kommer bli grymt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0