Kaos morgon och midsommar planer.

Blev kaos imorse när jag skulle till jobbet sov i Östhammar inatt och så får jag ett sms att jag måste öppna butiken. Så det var bara slänga på sig kläderna och hoppa in i bilen och dra iväg i spöregnet. Snacka om att det var läskigt med vatten planing trodde jag skulle dö. Blev ju inte direkt laglig körning om man säger så. Men klockan 09.26 var jag i butiken, lite skillat måste jag ändå säga. Nu väntar jag på att möta upp Simons pappa för överlämning utav nycklar till lägenheten i Upplandsväsby. Då kan ni ju gissa hur mycket flyttkartonger som står hemma nu eftersom jag ska flytta på söndag. Har hyrt en lätt lastbil för flytten och får även hjälp utav David och Fredrik. Kan ju säga så här att Fredrik kommer att få köra, tryggast så. Midsommar såg helt död ut fram tills för 1 timme sedan när syster frågade om jag ville hänka med till Öregrund med henne och Marcus och fira hemma hos deras vänner som jag har träffat några gånger. Kommer nog bli trevligt första året på länge som jag får fira midsommar med min syster super mysigt. Nu ska jag iväg på en kaffe his min fina vän Kelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0