Första dagen denna veckan.

Det blev en lugn dag på jobbet. Det var inte så mycket folk faktiskt. Väldigt konstigt väder har det varit först sol sen regn sen sol igen. När jag var på väg hem från jobbet ringer Ida och frågar om jag vill hitta på något med henne och Sofie. Jag ska ju köra dom till Arlanda imorgon så kan ju lika gärna sova hos henne då. Och umgås med dom sista kvällen som dom är i Sverige. Blir riktigt less på den här trafiken just nu. Inga tåg går som dom ska. Massa ersättningsbussar hit och dit. Men Ida hämtar mig i Knivsta så det var ju snällt. Får se vad för spännande vi hittar på. Skönt att vara ledig i två dagar nu. Egentligen är det något som jag gärna gjort dessa två dagar men man kan inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0