Favorit låten ♥

Lägg din hand mot min kind och visa mig vägenKommer du ihåg den?Det känns så skönt och komma hemFör när du ser mig, blir du lyckligOm du känner dig ensam, öppna dig dåDela med dig av känslan, jag kan nog förståOm ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.Vart jag än går, vart du än gårDu vilar här på mitt bröstFör mig är du livet, men jag tar dig för givet.Förlåt jag kan vara dumNär du i disträheten tätnarMen jag hör digOm ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än gårOm ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än gårSpela vår låt nu, ta mig med stormKan vi inte dansa som förr, hela natten långBli nu ett med mig darlingJag vet att vi kanMen sen vill jag hålla din handOm ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än gårOm ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än gårOm ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än gårOm ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0