Dålig matlust leder till yrsel.

Vad håller jag på med? Det är 3 dagar kvar tills jag har mina första dag på f2f igen och jag äter som en kratta. Nu senaste dagarna har jag haft yrsel och illamående pågrund utav för lite näring i kroppen. I cirka två veckor har jag ätit mellan 700-1000kcal per dag vilket är alldeles för lite och det vet jag egentligen om men har envisats med att jag klarar mig på det. Inte för att jag slutat äta ordentligt för att jag vill bli smal för det vet jag att det blir man inte. Utan jag har varit så himla stressad över allt och därför inte haft någon matlust. Men från och med idag så ska jag försöka äta 3 måltider. Behöver inte vara mycket men så jag får min dagliga energi som kroppen behöver. Ska även äta mina järntabletter som jag fått. För att inte jag ska få i mig för lite järn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0