Fredagens händelser.

Kändes imorse när man skulle gå upp en halvtimme tidigare. Det är egentligen ingen skillnad men ändå. Gick upp och åt frukost. Jag har slutat äta pannkakor till frukost för den energin går snabbt ur så nu blir det antingen gröt eller flingor och sen självklart mackor. Borde utnyttja den goda frukten som finns varje morgon egentligen. Får testa något annat snart tror jag. Man tröttnar om man äter samma. På morgonmötet fick vi veta att vi skulle göra en aktivitet efter jobbet fick dock inte veta vad utan fick en varsin packlista som vi skulle ha med. När vi skulle åka ut på locations så fick jag för första gången sitta på passagerar sidan det car riktigt skönt faktiskt. Men det kommer inte bli en vanesak för jag tycker ju om att köra bil. Vi stod i Avesta galleria idag igen. Mitt mål var att slå mitt senaste resultat och det gjorde jag och jag ligger före mitt säljmål så det känns skönt att överprestera. Efter jobbet åkte vi till Fagersta och mötte upp kollegorna för aktiviteteten och det var att vi delades upp i lag och skulle bygga en flotte och sedan ta oss runt snabbast. Kan säga så här att vi trodde vårat lag hade bästa flotten. Men vi kom inte en meter innan den brakade ihop precis som alla andras, förutom ledarnas såklart. Så dom vann. Men det var sjukt kul faktiskt. Sedan grillade vi och njöt av den vackra kvällssolen. Väl på hotellet så gjorde jag min styrketräning som vanligt men det var väldigt jobbigt eftersom jag har grym träningsvärk från gårdagens träning. Men det är den bästa känslan. Nu har jag krypit ner i sängen och ska sova.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0