Bra inställning, bra resultat!

Imorse när jag vaknade fick jag ett väldigt peppande sms, det smset gjorde nog hela min dag. För när det var som tuffast på dagen så var jag ändå fast besluten om att nå mitt mål som jag suttit på tavlan. Men på morgonen när jag fick reda på vart jag skulle stå så var väl inte min flagga riktigt på topp jag var väl inte direkt överlycklig över vart jag skulle stå. För jag satte sjukt dåliga siffror där i måndags så var svårt att tänka positivt. Men sedan bestämde jag mig för att övervinna den dagen och göra bättre ifrån mig. Eller till och med ha bäst resultat av alla som stått där tidigare i veckan. Och efter mycket om och men så åkte jag från stand med 4p som en annan kollega också suttit där och det är det bästa resultatet på det standet. När jag kom till hotellet så blev det styrketräna lite. Jag börjar äntligen se resultat och känna att jag börjar bli starkare riktigt kul och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0