Utan mat ingen energi, utan mat inga sälj.

Jag blir så arg på mig själv. Är så medveten om att mat är den största energin som vi behöver. Ändå har jag låtit det gå så här långt. Jag sitter just nu och skakar och kan inte fästa blicken eller knappt stå på benen och jag är jätte glad och har en motivation för att sälja men hur ska jag kunna sälja när inte ens kroppen orkar bära mig. För den har inte tillräckligt med energi. Jag ska lägga korten på bordet att jag äter en rejäl måltid om dagen och får väl i mig ungefär 800kcal per dag vilket jag vet är alldeles för lite. Jag är en vuxen människa och måste ta eget ansvar till att äta. Även fast jag inte är hungrig i huvudet så behöver kroppen energi och jag måste börja tänka på att min kropp ska må bra. Kommer aldrig klara av att börja träna igen om jag inte börjar äta ordentligt igen. Så det får bli att göra ett matschema för att jag ska få i mig tillräcklig med energi. Detta inlägg är ett wake up call till mig själv. Skärpning Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0