Mysig söndag.

Igår vaknade vi ganska bra tid. Gick upp och åt frukost med Ann och Anders sen åkte vi till Ica för att handla lite gott till filmerna vi skulle kolla på. Jag och Sonny älskar att kolla på animerat så det blev Smurfarna 2 och Frost. Smurfarna hade jag redan sett men Frost var ny för oss båda. Den var faktiskt bra! På kvällen var tanken att vi skulle ta tåget in till Uppsala men tågen var inställda så vi fick låna Sonnys mammas bil, mycket bekvämare att åka bil måste jag säga. Vi lade oss och kollade på benknäckargänget och sedan somnade jag i hans famn. Finns ingen bättre plats att få somna i.
Vaknade vid 7 tiden av att Sonny väcker mig och säger godmorgon hjärtat! Dags att sätta på kaffe. Var länge sedan jag flög upp i sängen. Visste ju att jag skulle få börja dagen genom att dricka kaffe med honom så jag blev pigg som en mört. Det känns Så himla bra! Jag är så lycklig! Jag är som nykär igen. Finns ingen underbare känsla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0