Lika glad som en kexchoklad ♥

Gårdagen började med ett ganska jobbigt besked. Men fick ändå en riktig motivation. Att åka till samma locations två dagar i rad. Ena dagen sätter jag 2,5p vilket inte är okej någonstans till att dagen efter sätta nästan 4 gånger så mycket det är att visa att man är en vinnarskalle. Och att ingenting är omöjligt. Efter jobbet skulle jag egentligen bara möta upp Sonny och ta min nyckel men det slutade med att vi hämtade upp honom och vi skjusade mina kollegor in till Stockholm och sen åkte vi och käkade på Max. Sedan åkte vi hem och lade oss och mös framför tvn. Var inte ens tänkt att han skulle sova kvar hos mig igår men ingen var gladare än mig. Att somna brevid honom är en sådan underbar känsla. Vaknade imorse satte på kaffe och sedan satte vi oss och drack Kaffe tillsammans. Bästa sättet att starta dagen på. ♥

Kommentarer
Postat av: Badoobi

Homewrecker. Fan vem vill ha en begagnad kille? Varför förstöra för andra och skriva det på internet. Eller grejen är ju att han lekte med dig för du är fortfarande kär i honom, and he knows it. Weak. Ass. Nigga.

Svar: Det är inte mitt fel att han valde mig istället för cajsa. Och seriöst begagnad kille. Han har nog inte varit med bara Cajsa. Finns det äkta känslor så skiter jag i vad det har varit för historia bakom.
Evelina

2014-01-18 @ 00:15:41
Postat av: Nattis

Vad jag vet så va det väll ändå Cajsa som tog en begagnad kille?! Men hon är ju inte så stor så hon har väll inte förstått skillnaden! Och alla får väll skriva vad dom vill på sina egna bloggar? Men det kanske är fel med det också för badoobi du verkar ju va stor i käften och utan att tänka på om du vet sanningen innan du uttalar dig!!!!! Och du är ju rätt jävla feg när du inte vårar skriva ditt namn efter står du inte för det du säger? Men vad vet jag du kanske är lika liten som Cajsa?! :)

Svar: Tydligen så är det så att det är tjejen som killen väljer att vara med som får skit för att kilen väljer henne. Men jag tar ej åt mig. Tycker inte jag är boven i det hela.
Evelina

2014-01-18 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0