Jag kan om jag vill.

Tänk att en hejdå puss kan ge en sådan energi. Lite löjligt men sant. Till en början var dagen väldigt seg. Men hade väldigt roligt med mina nya kollegor. Jag satte budget tillslut. Känslan av att få ett samtal av chefen på kvällen där han berömmer mig för mina resultat och vilja. Den är fantastisk. Ger en massa energi till morgondagens arbete. Avslutade kvällen med att prata ett långt samtal med han med ett stort K. Tänk att en människa kan få en att känna sådan glädje och energi. Länge sedan jag hade ett sådant här stort leende på läpparna när jag går till sängs. Just för stunden så mår jag så fruktansvärt bra. Hoppas den känslan kommer att kvarstå. Jag har en önskan och jag hoppas att den en dag slår in. Jag har inga förväntningar utan jag lever i nuet och jag har ingen aning om vad som kommer hända. Men jag måste säga att just nu så känns det som om allting håller på att vända. Och jag älskar den känslan.Så jag lever på hoppet helt enkelt. Jag har inte brottom för det är värt väntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0