Detta inlägget är just till DIG!

Jag förstår att du vill vara anonym men tycker verkligen att det var storsint men framför allt moget av dig att önska oss lycka till. Jag är ledsen över att saker inte gick som det skulle och att du blev sårad. Det önskar jag ingen. Men jag är övertygad att precis som du själv skriver att du kommer finna din lycka du också en dag. Men kom ihåg att du är ung och behöver inte skynda på det utan det kommer när du minst anar det. Jag kommer inte skriva ut den här personens namn. Men jag vet att Sonny är ledsen för det han gjorde mot dig. Han menade inget illa egentligen det blev bara väldigt fel. Inte lätt när man fått hjärtat krossat och sen ångrar tjejen sig. Man vet varken in eller ut.
Jag har förstått att du är en stark person och en kämpe. Jag är ledsen för all smärta jag låtit dig utstå så det här är mitt sätt att säga förlåt. Jag hoppas du läser det här meddelandet och tar åt dig av vad jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag blev inte sårad, jag hade förberett mig på det där i typ två veckor. Jag ville bara ge honom en chans att berätta något själv för mig istället för att jag skulle få ta upp det.

Tack Evelina, för att du skriver såhär. Det gör mig glad, det ger mig lite hopp över mänskligheten, haha :)
Och som sagt, jag menar verkligen att ni förtjänar all lycka. Som jag skrev, alla är värda sin lycka.

Svar: Nej jag förstår vad du menar. Man brukar känna på magkänslan vad som egentligen är på väg att hända.Jag har inte varit världens fantast av dig och det står jag för men det är ju kanske inte så konstigt eftersom vi inte känner varandra och att du var med killen som jag älskar. Så vi var en typ av rivaler. Men jag står fast vid att det du gjorde var väldigt moget. Och jag beundrar dig för det. Och jag erkänner att jag följt din blogg sen du och sonny började träffas mest för att hålla koll. Men jag kommer faktiskt fortsätta att läsa din blogg för jag tycker faktiskt den är intressant och jag vet att du kommer fina lyckan du med en dag. Vad som än händer var bara dig själv och tro på dig själv så kommer allting att lösa sig.
Evelina

2014-01-29 @ 22:48:53
Postat av: Malin

Detta bevisar enbart att hon är en så mycket större människa än både dig och Sonny. Trist för detta var nog de sista man trodde om dig.

Svar: Vad är det jag har gjort som är så fel? Kan du berätta det för mig?
Evelina

2014-01-29 @ 23:47:12
Postat av: Cajsa

Malin:
Evelina är också en storsint människa, som faktiskt ber om ursäkt. Så säg inte sådär om henne.

Svar: Tack för dom orden! :)
Evelina

2014-01-30 @ 06:31:40
Postat av: Cajsa

Klart vi var rivaler, men det behöver vi ju inte vara längre, hah! Jag visste att du följde min blogg, jag har hört det från flera olika håll redan när jag hade träffat Sonny bara i någon vecka.
Jag kommer följa din med! Tack!

Svar: Haha jaha okej! Jag var inte så smidig som jag trodde haha. Nej då det behöver vi ju inte vara längre. Jag gissade att du läste min med emellanåt. ^^ men var ej säker.
Evelina

2014-02-01 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0