Dead moment.

Ska aldrig mer lämna ifrån mig bilen till någon annan på jobbet. Hedan efter kommer jag att köra bilen själv. Vi höll precis på att krocka. Min kollega visste visst inte att två sidor kan ha grönt samtidigt så när vi höll på att svänga så ser jag att rakt över så kommer det en bil i ganska hög fart jag skriker akta bilen men hon lyssnar inte utan fortsätter köra och den andra bilen får tvärnita. Självklart så var inte jag bäst på att köra bil när jag precis tagit körkort. Men jag hade inte medresenärer heller så alla misstag jag gjort har jag gjort själv i bilen. Jag såg framför mig hur bilen skulle kört in i sidan ich mosat mig. Sjukt äcklig känsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0