Äntligen får jag kalla dig min igen.

Nu är det äntligen offentligt. Har längtat efter den här dagen. Nu kan jag äntligen slappna av igen. Nu är det vi, du och jag! Och denna gången känns det så magiskt bra. Som i en saga. Det känns som att slutet inte kan vara mer än lyckligt. Vi har gått igenom eld och vatten och ändå står vi fortfarande här tillsammans. Jag skiter ärligt talat i vad som hänt under den tiden det inte var du och jag. Det hör inte hit. NU är det VI. Och jag kan äntligen säga att du är min bara min. Jag har haft mina känningar och jag har inte gett upp oss för jag vet att det var värt att kämpa för. Jag är så glad att jag kämpade för kan inte vara lyckligare. Det ska vara du och jag så är det bara. Puss på min fina pojkvän, Sonny Åke Clefberg. Åh det är så underbart att skriva!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis till er, ni förtjänar all lycka!

Svar: Tack så jätte mycket! Vem är du? :)
Evelina

2014-01-27 @ 15:55:27
Postat av: Ellen

Jag brukar läsa din blogg ibland. Hittade den på google när jag skulle leta upp en kompis blogg och sen dess har jag kind of följt dig lite då och då! :)

Svar:
Evelina

2014-01-28 @ 19:10:21
Postat av: Anonym

Jaha men vad trevligt :-) Kul med lite läsare! Min blogg fuckade sig lite så därför kan jag inte svara vanligt på meddelandet :/

2014-01-29 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0