Utgång och resa ner till Malmö.

Igår så fixade jag budgeten klockan halv 3 men sedan kunde jag inte jobba något mer för smärtan i ryggen blev olidlig så fick gå och lägga mig i bilen och vänta på Emil så att vi sedan kunde åka hem. Planen på kvällen var bara att ta det lugnt. Men kollegorna övertalade mig att följa med ut istället. Vilket jag inte ångrar alls. Vi hade en jätte trevlig sista kväll i Göteborg. Vi gick till något uteställe som hette valen tror jag och det var ett riktigt schysst ställe. Drack inte speciellt mycket eftersom jag skulle köra dagen efter. Men det var riktigt lyckad utekväll iallafall. Imorse gick vi upp och åt frukost och packade väskorna. Sedan möttes vi alla upp i receptionen och hämtade bilarna och började resan ner till Malmö. Resan ner tog 1.45min. Ja lagligt körde vi inte men hur ofta gör vi det egentligen. Vi kör ju stora bussar så dom går max upp till 180km/h. Men riktigt så snabbt körde vi väl inte hela vägen. Jag blir så aggressiv när jag ska köra långa sträckor med bilen eftersom det finns alltid massa bilar som kör så sakta i omkörningsfilen. Egentligen är det ju så man ska köra men jag får ju panik på dom. För jag vill ju komma fram fort. Väl framme i Malmö så lämnade vi bara sakerna på rummet och åkte in mot stan för att käka. Det blev Espresso house. Riktigt gott! Nu ligger man på rummet och bara tar det lugnt. Behövs det med ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0