Peppad på livet.

Hur kul är det att läsa en blogg som aldrig uppdateras? Inte speciellt kul förstår jag. Det är skönt att rasta huvudet lite ibland och förmedla lite glädje. Mitt liv just nu ser ut såhär. Jag är på turné i Göteborg med mitt härliga RB team. Har nu varit på turné i 5 veckor. Självklart har jag hemlängtan men samtidigt så utvecklas jag mer och mer för varje dag som går. Jag upptäcker nya sidor hos mig själv varje dag och jag bygger min personlighet och självkänsla bättre och bättre för varje dag. Jag är inte den snyggaste tjejen på den här jorden jag har inte den snyggaste kroppen eller är mer speciell än någon annan. Men jag är jag och jag älskar mig själv för den jag är. Jag är en riktig krigare som kämpar varje dag för att må bra och prestera bra på mitt jobb. Vissa dagar vill jag bara packa väskan och åka hem. För hur skönt skulle det inte vara att ha fasta tider och ha en fast lön som man alltid kan räkna med. Men nej ni som känner mig det är inget för mig. Jag är en säljare och jag trivs med att ha ett jobb som jag helt och hållet kan styra min inkomst på och då får man räkna med extra mycket slit. Vi är just nu 5 stycken i mitt sälj team och jag kan ärligt talat säga att jag kan inte vara i ett bättre team. Det är så roligt att se all utveckling hos alla i teamet. Det är jag och 4 killar i mitt team och vi har sjukt kul ihop. Det är så underbart att se teamet vecka efter vecka nå våra sälj mål, det är inspiration på högsta grad. Idag vände jag dagen på 1 timme och jag bevisade för mig själv att ge upp inte är ett alternativ. Så varför ge upp i vardagen. Det kommer alltid komma motgångar men ta det med en klack spark och gå vidare. Då kommer du en dag stå där och vara 100% lycklig och stolt över dig själv. Jag är inte där än men varje dag är ett steg närmare. Nu ska jag sova och ladda in för morgon dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0