Panikångest och hjärn spöken.

Då var ännu en dag avklarad på jobbet. Men usch vad jobbig den har varit. Kom inte igång förren vid 15:00 och sedan trök jag in dom sista sälj en sista timmen. Varför det var så svårt att sälja idag hade flera anledningar. Det var lite hjärnspöken som bråkade med mig. Och det slutade med att jag fick en panik attack där jag tappade luften. Jag gick då ut i bilen lade mig ner och lyssnade på lugnande musik. Efter 15 min var det en helt annan Evelina som stod på stand. Och det var det som behövdes för att jag skulle få in dom sista säljen. Återigen vände jag en dålig dag till en helt okej dag. Bevisar bara att jag har så mycket att ge och det säger även min TL. Jag var toppsäljare förra året och målet är att jag ska dit igen om inte högre. Har jag gjort det förut kan jag göra det igen. Så det är målet jag tänker sträva efter. Fick goda nyheter idag iallafall att efter Malmö blir det hemgång till Stockholm och det fick mig att tagga till ordentligt vill jag lova. Snart är jag hemma igen! Borta bra men hemma är alltid bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0