Livet på en pinne.

Kom hem i onsdags kväll ifrån Malmö. Har ju haft massa problem med ryggen dom senaste dagarna så cheferna skickade hem mig för att vil upp mig och bland annat besöka en naprapat. Det var skönt att komma hem. Jag kände mig så avslappnad och mådde redan bättre efter några minuter hemma. Blev att kolla på en film och sedan sova. Underbart att sova i min egna säng med min prinsessa. Vaknade någorlunda tidigt och åkte och tankade bilen innan jag hämtade upp Ida och vi åkte till naprapaten. Jag var lite nervös eftersom jag har hört att det kan göra otroligt ont under behandlingen men att det känns mycket bättre efteråt. Det var nästan läskigt att höra hur mycket det knackade. Trodde han skulle bryta min nacke när han skulle knäcka den. Men spänningen släppte sjukt mycket. Jag ska tillbaka till naprapaten på måndag. Visst det kostar en del men jag betalar hellre lite mer pengar och blir bättre en och går till en läkare och måste knapra piller. Efteråt åkte vi till lagret och skulle tömma bilen innan vi skulle åka och lämna den på Europcar i Arlanda. Ida var ett stort stöd för mig denna dag och hjälpte mig med allt. På kvällen umgicks vi hemma hos Ida efter att hon slutade jobba. Igår var en kväll som jag verkligen behövde. Har saknat att umgås med mina fantastiska människor runt omkring mig som jag tycker så otroligt mycket om. I morse så åkte jag och Charro och Ida och åt frukost på Väsby centrum och sedan drog vi iväg och spelade minigolf. En riktigt bra dag tillsammans med älskade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0