Allt är möjligt bara man tror på sig själv.

Igår var en hej dundrande dag för mig. Dagen innan på kvällen har jag ett möte med min TL om hur man ligger till och så, vi pratar om vad vi ska förbättra och vad som är viktigt att tänka på. När Emil sedan frågar mig är det något som du vill ta upp? Då säger jag direkt att: Ja jag vill faktiskt stå på IKEA imorgon. Har jobbat på turnén i sex veckor ni och har ALDRIG fått stå på IKEA. Jag lovar Emil att jag kommer explodera i sälj om jag får stå på IKEA. På kvällen innan jag går och lägger mig ställer jag in mig på att imorgon blir en bra dag imorgon ska jag visa vad jag faktiskt går för. Jag går och lägger mig med lugn musik i öronen och vaknar dagen efter och för första gången så trycker jag inte på snooze utan stiger upp direkt när klockan ringer och tar en dusch innan vi går ner till frukosten. Redan här var jag super taggad på att göra en grym dag. På morgon mötet så säger ju vi alltid vad vi ska ha för mål på tavlan. 7 är budget och ingen brukar säga högre än det. Denna vecka har varit en ostabil vecka för mig. Har legat precis under målet hela tiden så räknade ut att jag låg ganska mycket back. Så på morgon mötet så sätter jag målet på 11.5p. Alla bara kollar och till svar så säger jag bara: Ja jag måste ta igen så att jag ligger i fas och klarar mitt sälj mål. Jag får beröm för min bestämdhet. Men om jag ska vara ärlig så tror jag folk inombords skrattade åt mig. Men jag hade bestämt mig!
Väl ute på stand så kan vi inte börja pitcha förren klockan 11 och vips så rullar säljen in och jag trycker in 7p klockan halv 1. Sedan rullade dagen på och jag går därifrån med 18p nytt pb och något sälj ifrån Sverige rekordet. Dom som tidigare satt sverige rekordet klockan 22 alltså stått över. Jag hade 18p + 4p på ring klockan 6 vilket betyder att det hade inte varit några konstigheter att sätta sverige rekordet på 4 timmar extra. Men men nu vet jag att jag kan och det här behövde jag verkligen. Nu är vi i Uddevalla och jag har bara 5p att ta in idag och det är vad jag som minst sätter om dagen så bara köra som vanligt så sätter jag även denna vecka mitt veckomål. Man kan bara man vill och tror på det man gör! Sjukt taggad på Malmö. Nya locations nya möjligheter och mindre dagar kvar till hemgång. Nu dödar snart Emil mig om jag inte börjar pitcha. Så vi hörs igen snart.

Kommentarer
Postat av: WIRE ROLLE (RÅ_LAND.jpe

"Ring klockan 6". Fabulös Sär-Skrivn. <3

2014-09-26 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0